9. januar 2018

Hvorfor være medlem?

Fordi Leinstrand IL er et veldrevet idrettslag med et godt tilbud til barn, ungdom og også voksne fotballspillere, skøyteløpere, friidrettsutøvere og langrennsløpere. Og innen lek og allidrett for barna.

Fordi Leinstrand IL er et bredde-idrettslag der vi tar imot alle utøvere som vil være med, uansett hvor mye eller lite de kan fra før.

Fordi vi har flinke og engasjerte trenere og ledere som står på for utøverne gjennom kvelder og helger gjennom hele året.

Fordi Leinstrand IL eier og driver flere gode idrettsanlegg:

• langrennstadion og lysløyper på Ringvål
  • kunstgressbane, gressbaner og ballbinge på Klett
  • skøytebane på Klett (når det er nok kuldegrader)
  • splitter nytt og stort klubbhus på Klett
  • garderobeanlegg i Leinstrand samfunnshus

Fordi vi har sunn økonomi og god styring, slik at så godt som alle pengene vi får inn brukes til å skape trenings- og konkurranseglede for utøverne.

Og for å være dønn ærlig: fordi vi også får mer i driftstilskudd fra det offentlige, jo flere medlemmer vi har.

Medlemskapet koster bare 100,- i året per person, og som du skjønner betyr din støtte svært mye for oss. Takk for at du vil være med og holde hjulene i gang i Leinstrand IL.