22. april 2022

Treningsrommet

Leinstrand IL har nå i over 2 år jobbet med å renovere kjelleren på Samfunnshuset på Klett til Treningsrom. Treningsrommet er nå stort sett ferdig. Kun mindre arbeid gjenstår i garderobene til treningsrommet og gangen

En betingelse for å trene er at dere er medlem i Leinstrand IL og har betalt medlemsavgiften på kr. 100,- pr. år.

Vi har nå fått på plass ny ytterdør og automatisk adgangskontroll og åpner treningsrommet som et ubemannet treningssenter fra 1. september 2022. Vi har 3 alternative medlemskap som faktureres og forskuddsbetales.   – Avgift er satt til:
– 1 800,- (150,- pr. måned) for årsabonnement
– 500,- for 3 måneders abonnement
– 200,- for 1 måneds abonnement
Her er brukeravtale:

For å tegne medlemmskap – fyll ut følgende skjema, eller send mail til kasserer@leinstrandil.no og oppgi Navn, adresse, fødselsdato, mail og mobilnummer og hvilket abonnement du ønsker. Last ned appen JustIn Mobile. Her vil du få opp en nøkkel du kan bruke når vi har fått registrert deg i adgangs systemet. Om det ønskes en prøvetime, eller omvisning så ta kontakt så fikser vi det.

Medlemsskap

• Må være medlem i Leinstrand IL – kontingent kr. 100,- pr. År
  • For tilgang til treningsrommet må det registreres et medlemskap og betale gjeldende avgift.
  • Avgift fastsettes av hovedstyret i Leinstrand IL
  • Alle som skal trene må ha et personlig medlemskap i treningsrommet
  • Aldersgrense 15 år – kan bli medlem det året de fyller 15 år
  • Barn som fyller 14 år kan trene sammen med foresatt. De må ha eget medlemskap i idrettslaget og i treningsrommet. De vil ikke få egen adgangskode