1. september 2017

Poengrenn på ski vinteren 2023

Leinstrand IL Ski har ett tett samarbeid med Byneset IL Ski for å gi et godt tilbud til barna fra begge bygdene. Vi samarbeider om treninger og poengrenn. I år er det poengrenn følgende Torsdager:

Torsdag 5. januar

Torsdag 19. januar

Torsdag 2. februar

Torsdag 16. februar

Klubbmesterskap 16. Mars

NB! Avvik på datoer kan forekomme, hold deg oppdatert ved å følge Leinstrand IL Ski eller Leinstrand IL Skitreninger på Facebook.

For å få premiering for deltagelse i poengrenn må du delta på minst 3 renn. Premieutdeling etter 4.renn.

Poengrenn er aldersinndelte renn der målet er at barn og unge får en opplevelse av å gå med startnummer og gjennomføre en konkurranse. Dette skje likevel innenfor barneidrettens bestemmelser, så tidtakingen er uformell og det publiseres ikke rangerte resultatlister. Målet er at alle skal ha en god opplevelse, og selv om noen av rennene i utgangspunktet arrangeres i klassisk stil, er det åpent for å gå slik utstyr og ferdigheter tilsier.

Sted: Skogly. Oppmøte fra kl 17.00, første start med tidtaking kl 18.15. De som går uten tidtaking starter som regel i pulje. Påmelding via Facebook på gruppa «Leinstrand IL Skitreninger» frem til kl 15.00 eller på stedet 17.00-17.45. Uthenting av startnummer i god tid før kl 17.45. Startkontingent pr renn kr 50,- .
Betaling med VIPPS til #94208.

Salg fra kiosken + gratis saft til alle som går renn.

For veiledende distanser på ski henviser vi til regler og retningslinjer fra Skiforbundet.